טיפול פסיכולוגי ברמת גן

Written by on אוקטובר 15, 2017 in שונות with 0 Comments

שירות פסיכולוגי ברמת גן ואפשרויות טיפול נוספות

כמו בכל הערים בארץ, גם ברמת גן פועל שירות פסיכולוגי העומד לרווחת התושבים – ילדים, מבוגרים, זוגות ומשפחות. אם אתם מחפשים אחר טיפול פסיכולוגי ברמת גן והסביבה חשוב שתדעו שלצד השירות מטעם העירייה קיימות עוד מספר אפשרויות נוספות.

כמה מילים על השירות הפסיכולוגי בעיר

שירות פסיכולוגי רמת גן מורכב מאנשי מקצוע טיפוליים, ביניהם פסיכולוגים קליניים, עובדים סוציאליים קליניים ומשפחתיים, מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכותרפיסטים ועוד. במרכזי השירות ניתן לקבל טיפול עבור מגוון רחב של קשיים נפשיים, החל באנשים הסובלים מהפרעות ומחלות נפשיות, דרך בוגרים המצויים במצוקה עקב גירושין, פרנסה וכדומה, ועד לילדים המביעים קושי התנהגותי ורגשי.

שירותי קופות החולים

עד לא מזמן ניתנו שירותי בריאות נפש לתושבי רמת גן דרך מרפאות ייעודיות אשר העניקו מגוון רחב של טיפולים ללא עלות, ובעיקרון גם ללא הגבלת מספר הפגישות או הזמן. יחד עם זאת, עקב הרפורמה בבריאות הנפש עובר בהדרגה הנושא לידיהן של קופות החולים, שאמנם ממשיכות להפנות את המטופלים למרפאות הקהילתיות אך עוסקות בעניינים פרוצדוראליים שונים. בין היתר, הן עוקבות אחר הזכאות למספר פגישות מסוים ומידת מימושן, ולעיתים מבצעות את הסינון והבדיקה הראשונית באופן עצמאי. מעבר לכך, קיימת אפשרות להגיע אל מטפלים שעובדים בקליניקות הפרטיות שלהם דרך קופות החולים, וניתן לבקש מהקופה רשימה של מטפלים ברמת גן או בסביבה. יחד עם זאת, ראוי לציין כי לקופות לא תמיד יש מידע מספק על מידת ניסיונו, על גישתו הטיפולית ותחומי מומחיותו של המטפל – ואת הדבר יש לברר מול המטפל עצמו.

סוגיה נוספת היא ששירות דרך קופות החולים מחייב אבחון שנכנס לתיק האישי שלכם, ומלווה אתכם בכל פנייה לרופא. במילים אחרות, אם לא אכפת לכם שרופא אף אוזן גרון ידע שיש לכם אבחון פסיכולוגי או פסיכיאטרי, אתם מוזמנים לפנות לטיפול ציבורי. בנוסף, הקופות אינן מוכנות לממן טיפול בנושא קריירה, פרנסה, או זוגיות, אלא רק מה שמוגדר כבעיה הנכנסת לספר האבחון הפסיכיאטרי. המשמעות היא שעל מנת לזכות בטיפול מוזל, המטפל חייב להחמיר בבעיות ולסווג אותן כבעיה פסיכיאטרית, על מנת שאישור הקופה יתקבל.

טיפול פרטי ברמת גן והסביבה

האפשרות הנוספת היא כמובן לפנות לטיפול באופן פרטי במרכז המאגד מספר מטפלים או אצל מטפל אחד. כאן העלויות יהיו לרוב גבוהות יחסית לשירותים שהוזכרו לעיל, אך רבים בוחרים באופציה הזו עקב הרצון לשמור על דיסקרטיות מוחלטת, עקב גמישות הבחירה במטפלים, זמינותו של המטפל באופן שוטף, ועוד. ראוי לציין כי חלק גדול מהמטפלים מחלקים את זמנם בין מסגרות ציבוריות ופרטיות, אך על פי תקנות שירותי הבריאות הם אינם יכולים "להעביר" מטופל שלהם ממסגרת ציבורית לפרטנית.

למידע נוסף על טיפול פסיכולוגי ברמת גן והסביבה ולקביעת פגישה עם ענת פרי, פסיכולוגית קלינית, התקשרו לטלפון 054-4302298.

הירשם

אם נהנית ממאמר זה, הירשם עכשיו כדי לקבל מאמרים נוספים

Subscribe via RSS Feed

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top