פסיכולוג קליני רעננה

Written by on אוקטובר 15, 2017 in שונות with 0 Comments

איך למצוא פסיכולוגית קלינית ברעננה

ברעננה ובערים הסמוכות לה פועלים פסיכולוגים קליניים המעניקים את שירותיהם במסגרת מרכזים טיפוליים, בקליניקות, במרפאות לבריאות הנפש ובבתי חולים ייעודיים. בשורות הבאות נבדוק כיצד מוצאים פסיכולוג קליני ברעננה ועל אילו מקורות כדאי להסתמך.

קיבלתי המלצה על פסיכולוג

כמו בתחום רבים אחרים בחיים, אם קיבלתם המלצה על פסיכולוגית קלינית ברעננה זהו בהחלט צעד ראשון בכיוון הנכון.עד לפני מספר שנים קשה היה לקבל המלצות על אנשי טיפול עקב חששם של אנשים להיחשף, אך למרבה השמחה בשנים האחרונות התמתנו מאוד הסטיגמות שקשורות בטיפול נפשי, ובצדק. כך שאם יש לכם חבר קרוב או בן משפחה שעבר או נמצא בטיפול שווה לשאול את דעתו. יחד עם זאת, בטיפול פסיכולוגי קיים הבדל משמעותי בין אדם לאדם, והמשמעות הפשוטה היא שמה שמתאים לאחד אינו בהכרח מתאים לאחר. כלומר, ייתכן שקיבלתם המלצה חמה על פסיכולוג קליני ברעננה מחברה שסבלה מחוסר ביטחון ומחרדות קלות, אך בפגישה הראשונה תרגישו שאין לכם כימיה טובה עם המטפל (אליו פניתם בכלל כדי לטפל בבעיית שליטה בכעסים). לכן, בהחלט כדאי לשאול חברים קרובים שאתם סומכים עליהם ולהקשיב להמלצותיהם, אך כמובן שאין זה תחליף לבדיקות אחרות – באינטרנט, בטלפון ובפגישות הראשונות.

למצוא פסיכולוגים באינטרנט

לחלק בלתי מבוטל מהפסיכולוגים יש כיום אתרי אינטרנט משלהם, בהם ניתן לקבל את הפרטים הבסיסיים אודות הכשרתם וניסיונם. חלקם גם משקיעים יותר באתר ומפרסמים בו מאמרים והגיגים פרי עטם. שווה לקרוא את הכתבות האלו, לא רק מפני שהן יכולות לעזור, להרגיע ולספק מידע חיוני, אלא כי ניתן גם להתרשם מהן לגבי גישתו של המטפל כאדם וכאיש מקצוע. דרך נוספת למציאת פסיכולוג באינטרנט היא להיכנס לאינדקסים ולפורטלים גדולים יותר העוסקים בבריאות הנפש, שחלקם מאפשרים לאתר מטפל על סמך אזור גיאוגראפי, סוג טיפול וכדומה. לאחר שאיתרתם פסיכולוג קליני בדרך זו יש להתקשר אליו ולברר את שאר הפרטים – ניסיון, תחומי מומחיות, הכשרה, עלויות וכל שאלה אחרת העלה על דעתכם.

למידע נוסף על מציאת פסיכולוגית קלינית ברעננה ולקביעת פגישה ראשונה עם הפסיכולוגית הקלינית ענת פרי, התקשרו לטלפון 054-4302298.

הירשם

אם נהנית ממאמר זה, הירשם עכשיו כדי לקבל מאמרים נוספים

Subscribe via RSS Feed

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top