פסיכולוג הוד השרון

Written by on אוקטובר 15, 2017 in שונות with 0 Comments

פסיכולוגים בהוד השרון – במה ובמי הם מטפלים?

יש אנשים שמחפשים פסיכולוגים בהוד השרון עבור עצמם, יש שרוצים טיפול משותף עם בני זוגם, ויש שעבור ילדיהם. אכן, פסיכולוג בהוד השרון עשוי לטפל בקשת רחבה של אנשים הסובלים מקשיים שונים.

טיפול בשלושה

אחת הסיבות המרכזיות שבגללה פונים אנשים אל פסיכולוגית בהוד השרון היא קשיים בזוגיות. ראשית, ישנם זוגות החווים משברים חריפים עקב חשיבה מתקדמת על גירושין (או החלטה שכבר נפלה לפרק את הקשר), עקב אלימות מילולית ואף פיזית, בשל רומן מחוץ לנישואין וכדומה. יחד עם זאת, פסיכולוגית בהוד השרון אינה מטפלת רק במקרים חריפים במיוחד אלא בזוגות החווים קשיים מסוגים אחרים.

למעשה, כל מי שמצוי בזוגיות ארוכת שנים יודע שלא מדובר רק ברגשות חיבה ואהבה, לא רק בתמיכה ובהתפתחות אישית, אלא גם בתחושות בלתי נעימות בגוונים רבים. אכן, זוגיות היא המקום שבו הצרכים הבסיסיים ביותר והמשאלות החזקות ביותר נחשפים ונפגשים עם אלו של אדם אחר, ולכך מצטרפות כמובן מטלות החיים כגון גידול הילדים, פרנסה וקריירה. אין פלא איפה שהזוגיות מציבה אתגרים משמעותיים ולא פעם מתלווים לה תסכול, כעסים, קנאה, נקמנות וחוסר סיפוק. פסיכולוג קליני בהוד השרון העוסק בטיפול זוגי בהחלט יכול לסייע לזוגות המתקשים לייצר תקשורת טובה ובונה, לתמוך זה בזה ולקבל את שינויי הזמן. חשוב להדגיש כי לא כדאי להמתין שהדברים "יסתדרו מעצמם" או להמשיך לחיות עם המועקה הקטנה שבלב, כי ישנן לא מעט דלתות שאפשר לפתוח בטיפול זוגי.

טיפול פרטני

סוג נוסף של טיפול המוצע על ידי פסיכולוגים בהוד השרון הוא כמובן הפרטני, כלומר טיפול בשניים בלבד בלי בן הזוג. למרבה הצער, לאורך השנים נהגו אנשים לחשוב כי טיפולים אלו מיועדים בעיקר לסובלים מהפרעות נפשיות קשות, אך האמת רחוקה מכך. כיום ישנה הבנה טובה יותר כי פסיכולוג אינו מטפל רק בדיכאון קליני או בחרדה קשה, אלא בהחלט מסוגל לעזור עם אתגרים וקשיים שכיחים. כך לדוגמא, פסיכולוג הוא כתובת מצוינת למי שמעוניין לשפר את בטחונו העצמי, למי שמתקשה לממש את כישוריו בעבודה או בנסיבות חברתיות, למי שעומד על צומת דרכים ורוצה לכוון ולקבל שליטה טובה יותר על חייו, ובכלל – למי שרוצה להיות אדם מודע יותר ולהתיידד עם עצמו.

עוד חשוב להוסיף כי טיפול פרטני בהחלט יכול לעסוק גם בבעיות זוגיות, למשל, כאשר אחד הצדדים אינו מעוניין לבוא לטיפול, או כאשר אחד הצדדים מעוניין לדון בנושאים דיסקרטיים שאינו רוצה להביא לידיעת בן הזוג. למעשה, יש הטוענים כי הדרך הנכונה לטפל בזוגיות היא באמצעות טיפול פרטני לכל אחד מבני הזוג, שיאפשר להם צמיחה אישית ומכאן יכולת טובה יותר להתמודד עם אתגרי הזוגיות.

למידע נוסף על סוגי טיפולים המוצעים על ידי פסיכולוג בהוד השרון ולקביעת פגישה עם הפסיכולוגית הקלינית ענת פרי, התקשרו לטלפון 054-4302298.

הירשם

אם נהנית ממאמר זה, הירשם עכשיו כדי לקבל מאמרים נוספים

Subscribe via RSS Feed

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top