פסיכולוגית תל מונד

Written by on אוקטובר 15, 2017 in שונות with 0 Comments

פסיכולוג תל מונד לאתגרי הורות בעידן המודרני

העידן המודרני מציב בפנינו לא מעט חידושים, הפתעות ואתגרים הנוגעים לכל תחומי החיים. אחד הבולטים שבהם קשור בהורות לילדים ובני נוער כאשר האתגרים נוגעים ומשפיעים על המשפחה בכללותה ועל הזוגיות שלכם. מה השתנה בשנים האחרונות? מדוע נראה שקשה יותר להיות הורים היום לעומת העבר?

שני שינויים מרכזיים של העת החדשה

פסיכולוגית בתל מונד והסביבה תוכל להסביר לכם שבשנים האחרונות (ניתן לומר שבעשורים האחרונים) התחוללו מספר שינויים שהגבירות במידת רבה את אתגרי ההורות:

  • טכנולוגיה – אין ספק שאנו חיים בעידן טכנולוגי מואץ בו חדשות לבקרים יוצאים לשוק מכשירים עם המון אפשרויות לבילוי, למידה, הנאה ובזבוז זמן. אכן, אין כמעט הורה בישראל שאינו מכיר את ההתלבטות לגבי משחקי המחשב, הטאבלט ותוכניות הטלוויזיה. מצד אחד, כל כך נוח שהילדים נותנים קצת מנוחה, יושבים בשקט עם חיוך על הפנים אל המול המסך. מצד שני, משהו מרגיש לא בסדר. הרי אנו היינו מבלים שעות ארוכות במשחקים ברחוב, מניעים את הגוף, מדברים עם חברים בארבע עיניים ולא בשני מסכים. יתר על כן, נראה שבזכות הטכנולוגיות כל כך קל להשיג סיפוק: כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על העכבר או על מסך המגע והפעולה הרצויה מתרחשת מייד. הבעיה היא, שאחרי שעה או שעתיים הם קמים ומתחילים להתרגז על כל עניין קטן שלא מסתדר, שדורש אורך רוח ודחיית סיפוקים. כל זאת, עוד לפני שדיברנו על תכנים בעייתיים שעלולים לצוץ באינטרנט ובסמארטפון, החל מאתרי פורנו, דרך השמצות הדדיות בווטסאפ, ועד לצפייה בסרטים רווי אלימות. מה הם עושים שם בחדר, מעבר לדלת הנעולה, בשעה כה מאוחרת לפני יום לימודים?
  • חלוקת התפקידים – עוד שינוי מהותי של השנים האחרונות קשור בחלוקת התפקידים שבין גברים ונשים. היום כבר ממש לא ברור מאיליו מי יוצא בבוקר לעבודה (בדרך כלל שניהם), מי מביא משכורת גבוהה יותר, מי עובד יותר שעות, מי יוצא ללימודי המשך, וכדומה. באותו האופן, לא ברור מי אחראי על שטיפת הכלים, הכביסה, ניקיון הרצפה, ליווי הילדים בשיעורי הבית, ההסעות לחוגים וכיוצא בזאת. פסיכולוג בתל מונד יוכל לספר לכם שהיעדר ההגדרה יוצר לא מעט בלבול, אי הבנות ומחלוקות על בסיס יומיומי.

בסוגיות אלו ועוד רבות אחרות ניתן לגעת במהלך פגישות עם פסיכולוגית בתל מונד ולאתר עבורן פתרונות מעשיים. לפרטים נוספים וקביעת פגישה עם ענת פרי, פסיכולוגית קלינית, התקשרו לטלפון 054-4302298.

הירשם

אם נהנית ממאמר זה, הירשם עכשיו כדי לקבל מאמרים נוספים

Subscribe via RSS Feed

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top