טיפול פסיכולוגי פתח תקווה

Written by on אוקטובר 15, 2017 in שונות with 0 Comments

טיפול פסיכולוגי בפתח תקווה ושאלת המחיר

אם אתם שוקלים לפנות לשירות פסיכולוגי בפתח תקווה בוודאי מעניינת אתכם גם שאלת המחיר. זו אולי לא הסוגיה הראשונה בחשיבותה אך מטבע הדברים גם היא דורשת מענה. אז כמה עולה טיפול פסיכולוגי בפתח תקווה? מדוע קיימים הבדלים בין העלויות של מטפלים ומכונים שונים? על כך בשורות הבאות.

איך מבררים כמה עולה טיפול?

כדי לברר כמה יעלה הטיפול כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אל המרכז הטיפולי או אל הפסיכולוג, ולשאול על מחירה של פגישה אחת. מאחר שבמרבית המקרים מתבסס הטיפול על 4 פגישות בחודש יש להכפיל את הסכום בארבע וזו תהיה העלות החודשית. בנוסף, אם הגעתם אל המטפל דרך קופת החולים עליכם לברר מהו שיעור ההשתתפות שלה בהתאם לכיוסי הביטוחי שלכם.

טווח המחירים של טיפול פסיכולוגי

יש טווח מחירים נרחב למדי עבור טיפול פסיכולוגי בפתח תקווה ובערים אחרות. כך לדוגמא, פסיכולוג מסוים עשוי לגבות כ- 250 שקלים לפגישה, האחר 400 שקלים וישנם פסיכולוגים שגובים אפילו 900 שקלים לשעת טיפול ויותר. אמנם הטיפול כולל בעיקרון 4 עד 5 פגישות חודשיות אך יש לעניין סייגים. למשל, ייתכן שבעיתות מסוימות תרצו להיפגש עם המטפל יותר מפעם אחת בשבוע (או שהוא יציע זאת בהתאם למצבכם), ייתכן שבתקופה מסוימת תרצו לרווח את הפגישות לפעם בשבועיים, ומעבר לכך – העלות הסופית תלויה כמובן במשך הטיפול. התערבות קצרת מועד, למשל, נמשכת בעיקרון כשלושה עד ארבעה חודשים ואילו טיפול פסיכו-אנליטי עשוי להימשך שנים ולכלול אפילו מספר פגישות בשבוע.

מדוע קיימים פערי מחירים בין המטפלים?

כמו בתחומים רבים אחרים, גם לטיפול הנפשי אין מחירון אחיד ומחייב. על כן, כל פסיכולוג יכול לגבות בהתאם לכישוריו, ניסיונו, הכשרתו, המוניטין שלו, אזור פעילותו וכדומה, וכל מטופל יכול לבחור אם המחיר מתאים לו. יחד עם זאת, חשוב לזכור שכאן לא מדובר על "קניית מוצר" או במציאת "הדיל הטוב ביותר". כלומר, השיקול העיקרי אינו צריך להיות מאה שקלים לכאן או לכאן (מבלי לזלזל בפן הכלכלי), אלא הבחירה באיש מקצוע רציני ומוסמך, בעל ניסיון בתחום הרלוונטי עבורכם, שעימו אתם מרגישים שתוכלו לעשות כברת דרך.

כך לדוגמא, ענת פרי היא פסיכולוגית קלינית ופסיכואנליטיקאית האמונה על אסכולות טיפוליות מגוונת. בנוסף, ענת היא מדריכה בפסיכותרפיה משמשת כבר שנים רבות כמורה לאנשי מקצוע צעירים וותיקים במסגרת בית הספר לפסיכותרפיה של אוניברסיטת תל אביב, ובבריאות הנפש צה"ל. לאורך השנים כתבה ענת טורים בעיתונים הגדולים, פרסמה מאמרים בירחונים מקצועיים, וחיברה את הספר "פסיכולוגיה מדוברת" בהוצאת מודן. 

למידע נוסף בנושא ולקביעת פגישה עם ענת פרי, פסיכולוגית קלינית, התקשרו לטלפון 054-4302298.

הירשם

אם נהנית ממאמר זה, הירשם עכשיו כדי לקבל מאמרים נוספים

Subscribe via RSS Feed

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top